Przeniesienie napędu
: Sprzęgło jest słabej jakości
Układ hamulcowy
: Oryginalne klocki i tarcze są słabe, trzeba od razu wymienić na zamiennik dobrej firmy
5,0
Całokształt
Samochodem może jeździłem jedynie rok ale przejechałem 30 tys. km i jestem z niego bardzo zadowolony. Sprzedałem go z jednego powodu, męczyła mnie jazda z manualną skrzynią biegów. Ta skrzynia nie jest zła, lecz dużo jeżdżę również po mieście w korkach i wachlowanie między jedynką i dwójką już mnie męczyło. Jest to tani samochód przy zakupie jak i przy eksploatacji - posiada łańcuch rozrządu oraz nie posiada dwumasu dzięki temu odchodzą nam niepotrzebne koszta. Samochód posiada dużo miejsce dla kierowcy i pasażerów, a z ciekawostek, to tylne szyby opuszczają się do samego końca. Mimo że jest to duży samochód, to bardzo komfortowo nim się parkuje, dodatkowym atutem są duże boczne lusterka, dzięki którym można pozbyć się martwego pola prawie że do zera. Jedyną wadą tego samochodu jest sprzęgło które się szybko zużywa i układ hamulcowy, najlepiej po zakupie wymienić klocki i tarcze na zamienniki dobrych firm.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedynie co bym zalecił to zachipowanie samochodu i wgranie nowej mapy silnika, wtedy poczujemy 100% możliwości.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Bardzo słaby lakier, łatwo robią się odpryski.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo duży plus za duże lusterka dzięki którym możemy zniwelować martwe pole prawie do zera
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie miałem problemu z parującymi szybami
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, nawet wysoka osoba może usiąść komfortowo na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Komfortowa jazda nawet przy wysokich prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło jest słabej jakości
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW
[l/100km]