Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Wagon

HaysTo, 5 lat temu
Silnik 1.4 CRDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 II Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Normalnie bym powiedział, że tak mały silnik to do kosiarki. Ale naprawdę robi robotę.
5,0
Całokształt
Auto wygodne, pojemne, oszczędne, ergonomiczne, eleganckie, dobrze wykończone, bezawaryjne... No można zachwalać bez końca. Ma wszystko, czego można oczekiwać od auta segmentu C. Wiem, że Hyundai nie celował w konkurencję z marek premium i wprawdzie nie można mieć na wyposażeniu Hyundaia pikowanej skóry, wykończeń z orzecha czy obszywanej deski, ale myślę, że z markami premium w "bieda wersji" (czyli w tym przypadku i tak ze wszystkim, co potrzebne) spokojnie może konkurować. O szczegółach poniżej, lecz auto w całości bardzo dobre wrażenie na mnie wywarło. Hyundai zawsze był niedoceniany w Europie, najlepsze modele wypuszczał na Amerykę, choć tym modelem starał się podbić Stary Kontynent. Myślę, że gdyby nie nasza zatwardziałość i wręcz obrzydliwie nudne przyzwyczajenie do marek niemieckich, i30-tek jeździłoby po naszych drogach znacznie więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny, dość elastyczny, choć nie ma co oczekiwać wyścigowych osiągów, ale to jest auto do spokojnego pokonywania tras. Na polskie autostrady spokojnie wystarczy. Przyjemna kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana. Nie było z nią żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Jazda to czysta przyjemność. Układ kierowniczy pracuje precyzyjnie, zawieszenie zestrojone bardziej komfortowo, ale nie ma strachu na zakrętach.
5,0
Karoseria
Za młody na rudą. Odprysków brak.
Komfort
5,0
Widoczność
Niektórzy narzekają na tylną szybę. Mnie się manewrowało bardzo dobrze. Zminimalizowanie martwe pola.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Dobrze wyposażony, dobrze wykończony, łatwy w obsłudze. Trochę przestarzały niebieski wyświetlacz, ale mnie osobiście nie przeszkadzał.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko chłodzi i grzeje. Jak w aucie klasy E.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cztery osoby mogą komfortowo podróżować. Bagażnik wystarczający.
5,0
Wyciszenie
Na autostradzie przy prędkości 140 km/h jest naprawdę dobrze. Nie jest to limuzyna, ale jak na segment, podróżowanie to przyjemność.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawdę nie pali dużo. Stosunek osiągów do spalania - bardzo dobry.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy od konkurencji, a, jak mówiłem we wstępie, do zaoferowania ma więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie działo. Wymiana tylko rzeczy eksploatacyjnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 CRDi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Wagon