Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Wagon Facelifting

AB, 6 lat temu
Silnik 1.4 MPI 100KM 74kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Pierwsze spostrzeżenie rodziny w trakcie jazdy po niezbyt równej, często wcześniej pokonywanej drodze - "on płynie" !!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Żadne ...
5,0
Całokształt
Po prawie 2 latach użytkowania jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Gdybym mógł cofnąć się w czasie - kupiłbym go ponownie (choć może z trochę bogatszym wyposażeniem - z automatyczna klimatyzacją i tempomatem).
Wrażenia
4,0
Silnik
Do silnika trzeba się trochę przyzwyczaić - nie jest zbyt elastyczny. Ale po jakimś czasie, gdy w podświadomości utrwali się to, że 6 czy 5 bieg nie służy w nim do wyprzedzania - jest już ok. Obecnie, po ponad 30k kilometrów mam wrażenie, że jest zrywniejszy niż na początku - dotarł się?
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i precyzyjnie. Dziwi tylko bardzo mała różnica pomiędzy 5 a 6 biegiem -przy stałej prędkości po przełączeniu na ten wyższy obroty spadają tylko o 200, może 250 obr./min
5,0
Układ jezdny
Rewelacja - tak precyzyjne przełożenia ruchów kierownicy i wrażenia stabilności w trakcie jazdy jeszcze nie miałem (a jeździłem wcześniej "na stałe" 9 innymi samochodami).
5,0
Karoseria
Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Czasy, że znad kierownicy widziało się precyzyjnie przód pojazdu chyba już minęły. Widoczność do tyłu też nie jest idealna - jak chyba w każdym współczesnym kombii (nie mówię tu o modelach z kamerą cofania - ja takiego nie mam ..) Po dołożeniu czujników cofania (zintegrowanych z fabrycznym wyświetlaczem - polecam) jest dużo lepiej.
5,0
Ergonomia
Nie mam się do czego przyczepić !!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam się w zasadzie do czego przyczepić - choć jak wcześniej pisałem - następnym razem wybrałbym model z automatyczną klimatyzacją (teraz mam manualną)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok ja na tę klasę samochodu - tak z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Do 90 km/h i 3000 obr./min jest bardzo dobrze wyciszony. Powyżej tych parametrów silnik i odgłosy toczenia są już coraz wyraźniej odczuwalne ...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie - rewelacja. Mało pali, koszt przeglądów gwarancyjnych do zaakceptowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu jest moim zdaniem bardzo dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 2 lata eksploatacji padła tylko sonda lamda (jedynym zauważalnym dla kierowcy tego objawem było zapalenie kontrolki na wyświetlaczu) - wymieniona na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Wagon Facelifting