Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d

Skk, 9 lat temu
Silnik 1.6 CRDi 110KM 81kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo trwały, niezawodny, elastyczny
4,0
Całokształt
Po przejechaniu 90 tys km, można podsumować, auto mnie nigdy nie zawiodło, jest komfortowymi i ekonomicznym pojazdem, z silnikiem o wysokiej kulturze pracy i wytrzymałości, dającym wystarczającą dynamikę i poczucie swobody elastyczności. oczywiście ma kilka wad, ale one nie przysłaniają ogólnego obrazu na 4 z dużym +
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o harmonijnej pracy, dobrej elastyczności w warunkach drogowych, niezłej dynamice. Nie wymagający najmniejszych nakładów poza rutynową wymianą filtrów i oleju. Ma opinię jednostki o dużej żywotności, którą jak na razie w 100% potwerdza
5,0
Skrzynia biegów
Biegi przełącza się precyzyjnie, lekko ale z poczuciem wymaganego skoku, brak jakiegokolwiek haczenia.
3,0
Układ jezdny
Auto nastawione na komfort jazdy, z bardzo dobrym tłumieniem nierówności, dość stabilnie pokonuje zakręty choć układ kierowniczy nie daję pełnego odczuwania tego co dzieję się na drodze, trochę poprawia sytuacje zmiana trybu ukł. kierowniczego "sport", choć do wzorów niemieckich brakuje
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki znacząco ograniczają widoczność w obszarze przód/bok, szczególnie w jeździe miejskiej, widoczność do tyłu przeciętna, ładna (jak dla mnie) stylistyka tylnej czesci daje znać o sobie, tylne czujniki parkowania - obowiązkowe
5,0
Ergonomia
Układ przełączników, sterowanie - intuicyjne, schowki w drzwiach mieszczą wszelkie butelki, spory schowek przed pasażerem, praktyczny schowek na okulary, podłokietnik przedni powinien być dłuższy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo wydajne, szybkie odparowanie szyb, z klimatyzacją jest nieco gorzej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni w swojej klasie, zapewnia komfort z przodu i z tyłu dla osób powyżej 180-190 cm
4,0
Wyciszenie
Poziom hałasu niższy niż w niektórych silnikach benzynowych konkurencji, brak klekotania przy rozruchu, dopiero powyżej 140 km robi się głośniej, ale nie jest to dźwięk irytujący.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto o niskich kosztach utrzymania, przede wszystkim dzięki dużej trwałości części wymiennych (klocki, tarcze) oraz relatywnie taniemu serwisowi - około 300-400 zł mniej na przegląd w porównaniu z konkurencja japońską i francuską, spalanie na umiarkowanym poziomie
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę uzyskany opust przy kupnie i bezawaryjność oraz walory auta - jest bardzo dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po prostu brak, to moje 5-te auto którym jeżdżę od nowości i jak dotąd jedyne w którym nie miałem po takim przebiegu jakichkolwiek usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również i tym bardziej brak - 5-cio letnia gwarncja daje poczucie bezpieczeństwa

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 II Hatchback 5d