130tyś brak uwag nie klekocze jestem bardzo zadowolony elastyczny silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
tylnie słupki dość duże reszta super
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Przy 160 dość głośno przy 150 przyjemnie opony który dostałem fabrycznie były bardzo głośne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dłuższej trasie 380km drogami lokalnymi 3.8 litra. Średnio miasto 50% trasa 50% prędkością do 110-120 km 4 litry maksymalnie zimą 5.5. Do tej pory przejachane 130tyś Od początku tankuje lepszy ON bo mi mniej spala głownie na markowych stacjach. Koszty wymiany Tarcz klocków jak w Oplu Insigni (takie mam drugie auto) po za wymianą tarcz i klocków i sprawdzeniem naciągu łańcucha rozrządu nic nie robiłem. Duży plus za brak dwumasy w tym silniku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra cena auta testowałem Leona i focusa wybrałem I30 ze względu na fajnejszy wygląd mniej było czuć dziury
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 CRDi 90KM 66kW
[l/100km]