Silnik cichy, zrywny - nawet w serii. Ma strasznie krótkie pole działania. Moc czuć od 2200 do 3200 a to wiąże się z bardzo częstym wachlowaniem drążkiem.. Obecnie jestem po modyfikacji auta z 90 na 115KM i teraz to dopiero to jeździ...Czasy wyprzedzania spadły o 2-3 s na każdym z biegów.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko, przyjemnie..bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Auto bardzo komfortowe, dużo miejsca w środku. Sprawdza się na dziurawych drogach
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo wysoki - jak osobowym focusem.
5,0
Ergonomia
Jestem bardzo zadowolony. Polecam każdemu przejechac się tym autem..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cicho i działa... nie mam uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Długo i szeroko..Jedno z większych wnętrz na rynku w tej klasie..
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze - 800km i nie wyszedłem ogłupiały..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
się jeździ to się płaci
4,0
Stosunek jakość/cena
polecam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie to ok. A z tą turbiną co się załącza jak chce to fakt, praktycznie wszystkie wersje 1.4 CRDI maja ten problem. Nawet Kia.. Po chipie nie mam żadnego problemu..działa i ciągnie jak dobra Pani...-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 CRDi 90KM 66kW
[l/100km]