Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d

Mirgor, 4 lata temu
Silnik 1.4 MPI 100KM 74kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 265 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
3,64
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : słaby, ale od nowości LPG i ciągle żyje :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : jak pisałem - sprzęgło
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony. W miarę wygodnie i tanio dowozi z i do pracy, da się pojechać na urlop. Stosunkowo drogie AC - ubezpieczyciel twierdził że blacharka droga, bo praktycznie wszystko płynie z Korei a to oznacza drogie komponenty i długi czas wynajmu auta zastępczego. W momencie kupna niezła relacja cena/wyposażenie. Gdyby hyundai nie wyrównał cen w górę z konkurencją, kupiłbym znowu. Do spalania LPG należy dodaćna 100 średnio 1,2 Pb 95 - do 1,8 przy 130km/h
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za słaby, wymieniam olej co 30kkm i nie dolewam między wymianami
4,0
Skrzynia biegów
czasami problemy z wybraniem 1 i wstecznego
4,0
Układ jezdny
trochę niestabilny w zakrętach, trwałe zawieszenie - do teraz nic nie wymieniane
4,0
Karoseria
się trzyma, wypryski w 2 miejscach rdzy w - miejscach uderzenia kamyczków, rdza wokół zamka tylnej klapy (we wnątrz)
Komfort
3,0
Widoczność
jak dla mnie słupek A dużo zasłania, to samo słupki tylne
4,0
Ergonomia
albo wygodna pozycja za kierownicą, albo wszystko w zasięgu ręki i wzroku - przynajmniej pryz mojej posturze
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mokro, zimno i więcej jak 2 osoby na pokładzie - wentylacja nie wyrobi z szybami. Automatyczną klimatyzację przy ogrzewaniu - trzeba ręcznie korygować (w górę), tzn. temperaturę ustawioną 25 utrzymuje cały czas, ale dla mnie to za gorąco. Przy temp. ustawionej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwójki ok, z tyłu najczęściej i tak jeździ powietrze
4,0
Wyciszenie
do 80 km/h ok, później już mniej. Do 100 głośno silnik, potem głównie opływ powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w pracy mam oktavię, przeglądy zauważalnie tańsze, AC też stosunkowo drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
w 2013 było dla mnie ok, aktualnie w podobnej cenie dużo większy wybór - hyundai zdrożał - więc nie wiem czy zdecyduję się na nowego i30
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nietrwała kamera cofania i czujniki z tyłu - ale może dlatego, że z pakietu dealerskiego, a nie "oryginał"
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1x sprzęgło przy ok. 70kkm - uznana reklamacja, 1x sprzęgło przy ok. 130kkm - nie uznana reklamacja - " kierowca nieumiejętnie posługuje się sprzęgłem" Robię rocznie ok. 40kkm (głównie trasa), w ciągu 20 lat miałem 4 auta - nowe i używane. Wszystkich pozbywałem się z przebiegiem ok. 300kkm i w żadnym nie wykieniałem sprzęgła

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Hatchback 5d