Jak dla mnie - super! Trzeba tylko pamiętać, jaki to silnik i odłożyć aspiracje do sportowej jazdy. Cała reszta wypada dobrze lub bardzo dobrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest pierwszy do wyprzedzania, ale dość elastyczny, cichy i kulturalny. A jak się z nim odpowiednio obchodzić to również nieprzesadnie żarłoczny.
5,0
Skrzynia biegów
płynna i precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Daje radę - nigdy nie był przyczyną przykrych sensacji, a jeździłem również po śliskich i krętych drogach. Zawieszenie dość miękkie - daje duży komfort jazdy
Komfort
5,0
Widoczność
Wystarczająca.
5,0
Ergonomia
Dla mnie jakby szyty na miarę - wszystko pasuje do ręki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami trzeba trochę cierpliwości, ale daje radę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodny, nawet osoby znacznie większe ode mnie (takie 190 cm na 110 kg) mieszczą się swobodnie
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h ok - potem trochę gorzej, ale do wytrzymania
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko paliwo i przeglądy (podstawowy ok 700 zł/rok w ASO)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość poparta 5-letnią gwarancją przy ciągle konkurencyjnych cenach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW
[l/100km]