Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d

Jarek, 10 lat temu
Silnik 1.4 MPI 100KM 74kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Kupowałem auto do pracy, miało być oszczędne, podane spalanie jest spalaniem GAZU, dopala na stałe banzynę ponad 1 litr na 100 km, auto na gazie jeździ jak na benzynie, nie zauważyłem różnicy,mobecnie na butli w kole 36,5 litra gazu zatankowanego robię średnio zawsze ok 500 km. silnik nie ma dużej mocy i nie polecam dla ciężkiej nogi, choć start ma dobry, reakcje na dodanie gazu zaskakująco dobrą, po mieście zaskakująco dobrze, w trasie przy wyprzedzaniu trzeba redukować, ale brałem to pod uwagę i mam drugie auto na dalsze wyjazdy z mocniejszym silnikiem. Auto godne polecenia dla osoby chcącej cicho, wygodnie i tanio jeździć.
4,0
Całokształt
Naprawdę POLECAM, moje auto w wersji COMFORT silnik 1.4 100 KM z fabryczną instalacją LPG firmy BRC
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze wyciszony, słychać go przy odpaleniu na zimno i dopiero przy wysokich obrotach
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze, lekko wchodzą, bez oporów
5,0
Układ jezdny
tu bardzo wysoka ocena, auto świetnie prowadzi się na nierównej drodze, naprawdę bardzo dobrze tłumi nierówności i nie wygina go na zakrętach. Jedyną wadą jest słabe wyciszenie z kół, zdecydowanie mozna byłoby to poprawić, gdyż trzeba kupować opony o bardzo niskim indeksie hałasu i wiem co piszę.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bardzo dobra, tył jest utrudniony przez małą tylną szybę, ale w najnowszych modelach o trochę sportowej stylistyce w konkurencji jest ten sam mankament
4,0
Ergonomia
Ergonomia na najwyższym poziomie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Skuteczność ogrzewania i klimatyzacji górna półka, wspomagane poprzez automatycznie załączającą się klimatyzację jak zaczynają parować szyby, nie trzeba tego kontrolować ma czujnik który nad tym czuwa - rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce w środku tak jak piszą inni, przyznam że można się uczyć, wykorzystane bardzo dobrze, wygodne fotele, dobrze trzymają na boki i siedząc z przodu nie czujemy się ściśnięci, naprawdę w środku bardzo dobrze wykorzystane miesjce, auto na tą klasę jest naprawdę szerokie co widać i z zewnątrz i w wewnątrz.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie auta od silnika bardzo dobre jak na tą klasę, mankamentem jest wyciszenie z kół i to Hyundai mógłby poprawić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis na akceptowalnym poziomie, nawet stwierdzę że serwis jeden z tańszych w porównaniu do konkurencji, w tym nawet w KIA czyli ten sam Koncern
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość- cena jak na nowe auto- stwierdzę, że Koreańczykom ten model się udał, od poprzeniego modelu I generacji lepsza blach, lepsze materiały wewnątrz, lepsze wyciszenie wewnątrz, nie wspomnę o wyglądzie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na przejechane ponad 17 tys kilometrów miałem jedną usterkę brak klaksonu, szczerze to nie wiem czy działał od nowości, po prostu nigdy go nie używałem. Usterka zgłoszona, klakson wymieniony na poczekaniu, żadnych innych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MPI 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Hatchback 5d