Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

Franky, 8 lat temu
Silnik 1.6 CRDi 110KM 81kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Autko w wersji komfort bardzo przyzwoite. Zaskoczyly mnie bardzo przyjemne w dotyku miekkie plastiki. Super zestaw glosnomowiacy ze sterowaniem glosowym. Jesli chodzi o osiagi to nie sa powalajace, ale dla bezpiecznego podrozowania jak najbardziej wystarczajace. Komfort podrozowania przyzwoity. Po przejechaniu 500km duzego zmeczenia sie nie czuje. Fotel i kierownica z mozliwoscia duzej regulacja. Spalanie na bardzo niskim poziomie. Do minusow zaliczam brak ostrzezenia o pozostawieniu wlaczonych swiatel oraz sytem start stop, ktory trzeba wylaczac za kazdym razem jak sie wsiada do samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy do predkosci 100km/h, powyzej robi sie juz nieco glosniej, ale w dalszym ciagu mozna swobodnie rozmawiac. Poki co oleju nie bierze, ale jeszcze go docieram.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow doskonala! Nie ma zadnych zgrzytow, problemow z wbijaniem poszczegolnych przelozen. Troszke za duzy skok miedzy drugim a trzecim biegiem, co moze na poczatku przeszkadzac w wiekszych miastach. Ja juz sie przyzwyczailem i dotarlem.
4,0
Układ jezdny
Nie jest super precyzyjny ale zle tez nie jest. Nie wiem co jest ze autka w tym segmencie tak maja.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mozna nic zarzucic. Duza przednia szyba i lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystkie potrzebne przyciski intuicyjne i dobrze rozmieszczone. Co prawda na kierownicy roi sie fukcji ale po jakims czasie sie czlowiek odnajduje. Wygodny podlokietnik a pod nim ogromny schowek na nawet duze przedmioty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko szybko sie nagrzewa, klimatyzacja automatyczna dziala bez zarzutu, inteligentny system odparowywania szyby rewelacyjny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mimo ze autko nie jest duzych rozmiarow to podrozuje sie bardzo komfortowo. Fotele wygodne, z duza mozliwoscia regulacji, miedzy innymi odcinka ledzwiowego czy wysokosci, dobrze trzymaja na zakretach.
3,0
Wyciszenie
No tutaj mogloby byc lepiej. Do predkosci 100km/h jest cicho, jednak juz powyzej ludzie wymagajacy moga miec powody do niezadowolenia. Jednak da sie swobodnie prowadzic rozmowe, czy sluchac radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko ekonomiczne. Przy dojazdach do pracy, czyli bez szalenstw, na trasie 50km w jedna strone, spala 4,74L na Vervie, 5.01L na zwyklym ON. Tankowane zawsze na tej samej stacji i do pelna. Na autostradzie jezdzac z predkosciami do 140km/h spalanie wzrasta do 5,5L max na tempomacie. Na dluzszych odcinkach przy ekonomicznej jezdzi mozna zejsc nawet do 4,5L i to nie dlawiac silnika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jest bezkonkurencyjny. Za niecale 70 tysiecy dostalem diesla dobrze wyposazonego, z przyjemnym wnetrzem, miekkimi plastikami, co nie jest juz takie oczywiste w dzisiejszych samochodach, automatyczna klimatyzacja, zestawem glosnomowiacym i z 5 letnia gwarancja bez limitu kilometrow. Czego chciec wiecej?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki to poki co niezatrzaskujaca sie tylko kanapa oraz popiskujace chyba gumy podczas jazdy po duzych nierownosciach dobiegajace z tylnego zawieszenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poki co brak i oby tak zostalo.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting