Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

MichalREP, 9 lat temu
Silnik 1.6 CRDi 110KM 81kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Komfort i miękkie prowadzenie. Bardziej francuski niż francuzy. Jak ktoś lubi tego typu auta będzie zadowolony.
4,0
Całokształt
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem, śmiem twierdzić, ze jest to najlepsze auto tej klasy jakim przyszło mi jeździć, a było już tego trochę z każdej stajni. Interesujący wygląd, ponadprzeciętne wyposażenie i wyjątkowy komfort to główne cechy tego auta. Dodam, ze jest to mój samochód służbowy, w którym spędzam wiele godzin w ciagu dnia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho i kulturalnie pracuje, mocy mu nie brakuje, chociaż wiadomo, ze im więcej tym lepiej. Bardzo ekonomiczny, w trasie przy ekonomicznej jeździe spalił mi 5,1 l ropy realnie. Bak starcza na ponad 900 km. W niższych partiach obrotomierza trochę mulaty, jednak tak powyżej 1700-1800 turbina już daje o sobie znać.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie, nie ma żadnego haczenia itp jednak dość miękko, wiec raczej nie dla kierowców ze sportowym zacięciem. 6 biegów wystarcza.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie swietnie zestrojone, bardzo dobrze wybiera nierówności na naszych drogach, dość miękki wiec i rownież w zakręty trzeba ostrożniej wchodzić. Układ kierowniczy mogłyby być bardziej precyzyjny, jednak można zmieniać tryb pracy przekładni kierowniczej wiec w trybie sportowym jest lepiej. Minus to fabryczne opony letnie firmy nokian, które dość huczą.
Komfort
4,0
Widoczność
Przestrzeń do przodu dobrze, dość grube słupki A, wiec trzeba sie przyzwyczaić. Bardzo duże lusterka boczne, ekstra widoczność, natomiast do tylu jest poprawnie. Na szczęście czujki przód i tył niwelują wszelkie niedogodności jakie mogą sie pojawić
5,0
Ergonomia
Wszystko idealnie na swoim miejscu, bardzo ładne zegary wraz komputerem. Bardzo dobra opcja sterowania wieloma funkcjami głosowo w języku polskim zarówno z wyposażenia jak i telefonem. Ogrom guzików na kierownicy - u mnie aż 14 wiec trzeba sie z tym oswoić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowy klimatronik daje sobie radę bez problemów. Jedyny minus to techniczny zwiazany z gazem w układzie klimatyzacji tj R-1234a który w serwisie jest bardzo drogi. No ale ja mam służbowy wiec mnie to lotto :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dużo miejsca. Przy moim wzroście 180 cm z tylu miejsca jak w limuzynie. W piątkę można jechać, jednak w czwórkę to idealnie. Duże kieszenie w drzwiach pomieszczą wszystko
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, mogłoby być lepiej. Przy prędkościach rzędu 140 jest jeszcze okej jednak im szybciej tym bardziej slychac huk opon. Być może to wina w.w. Fokus jest niedoścignionym liderem wyciszenia w tej klasie, ale i30 nie jest dużo gorszy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o spalanie to jest naprawdę dobrze, jeśli chodzi o techniczne sprawynto nie wiem, auto w leasingu.
4,0
Stosunek jakość/cena
W cenie niespełna 80 tys jest swietnie wyposażony i ma dobry motor. Chyba ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moźe trochę wkurzać lekkie trzeszczenie tapicerki drzwi jak sie je ciągnie lub wciska jednak to drobne trzaski, no ale są. Pozatym jest ok!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting