Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

zip7, 9 lat temu
Silnik 1.4 CRDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW od 2015 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Przejechałem 1500 km (auto służbowe, świeżo odebrane z salonu). Auto poprawne, przewidywalne, ale z zewnątrz nijakie, trudno na czymś oko zawiesić. W środku wykonane poprawnie z niezłych materiałów, powiedziałbym średnia w tej klasie. Mnie nie przekonało i prywatnie bym go nie kupił.
Wrażenia
3,0
Silnik
Pracuje cicho na niskich obrotach, bez wibracji. Przy tej mocy to taki osiołek do przemieszczania się z punktu A do B bez wyzwalania emocji. Spalanie nieadekwatne do osiągów.
4,0
Skrzynia biegów
Duży plus tego auta. Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie, nie haczą. Nie trzeba ich często zmieniać (silnik całkiem elastyczny).
2,0
Układ jezdny
Tutaj kiepsko. Układ kierowniczy nieprecyzyjny, ze zbyt dużym wspomaganiem. Nie przenosi informacji z kół i nie daje czucia w którym kierunku jadę. Nie nadaje się do szybkiej, sportowej jazdy. Natomiast zawieszenie zestrojone komfortowo (może pod układ kierowniczy) co uważam za plus bo nie męczy podczas jazdy na nierównościach. A i nie zachęca do agresywnej jazdy co w tym aucie jest niebezpieczne.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra zarówno przód, tył jak i przez lusterka.
2,0
Ergonomia
Irytujące niebieskie podświetlenie. Tylko jedna szyba (kierowcy) działa automatycznie i tylko przy opuszczaniu. Podczas podnoszenia trzeba cały czas trzymać przycisk. Brak dużego wyświetlacza na konsoli centralnej a sama jego rozdzielczość mogła robić pozytywne wrażenie ale 10 lat temu. Fatalne fotele przednie, za miękkie i ze zbyt krótkim siedziskiem. Brak regulacji odcinka lędźwiowego a fotela pasażera nie można ustawić na wysokość. Brak podłokietnika z przodu i z tyłu. Jeździłem jakąś podstawową wersją wyposażenia ale w innych markach takie elementy są w standardzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie liczyłem centymetrów ale zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca wystarczająco. Zwłaszcza z przodu jest obszernie. Na pewno lepiej niż w Astrze IV.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h w aucie jest cicho ale przy jeździe autostradowej robi się za głośno trzeba mówić podniesionym głosem i mocno zwiększać głośność fabrycznego audio (kiepskie głośniki) żeby coś usłyszeć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogę napisać tylko o spalaniu. Auto oszczędne jeżeli jedziemy spokojnie do 100km/h. Podczas szybkiej albo dynamicznej jazdy pali bardzo dużo
4,0
Stosunek jakość/cena
auto służbowe
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowe, brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe, brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 CRDi 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting