Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

foxter, 8 lat temu
Silnik 1.6 GDI 135KM 99kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW od 2015 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wykończenie wnętrza (spasowanie, materiały).
5,0
Całokształt
To co mi się podoba i co uważam za atuty i30stki: design, funkcjonalność - wszystko na swoim miejscu, silnik no i przede wszystkim wykończenie wnętrza - wszystko na prawdę solidnie wykonane z niezłych materiałów (deska rozdzielcza, przesuwany podłokietnik to jest to!, komfortowe siedzenia) - mam wersję comfort, stąd może moje odczucia, ale na prawdę wykończenie wnętrza jak dla mnie super!
Wrażenia
5,0
Silnik
Dałem 5, dałbym nawet 5,5 gdyby silnik miał turbinkę, ale niestety w standardowym i30 nie można dostać 1,6 z turbiną a wersja sportowa do mnie mniej przemawia choćby wyglądem, czy praktycznym zastosowaniem w codziennym użytkowaniu. Więc silnik 1,6 bez turbo, ale działa o wiele lepiej niż się tego spodziewałem, osiągi na dobrym poziomie, może spalanie troszkę za wysokie. Ale na koniec - liczę, że w 3 generacji i30 benzyna z turbiną będzie dostępna w wersji standardowej!
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, może jakieś małe ale na prawdę nieodczuwalne.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie super, nie mam uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Ja nie mam z tym żadnych problemów, dla mnie ok.
5,0
Ergonomia
5/5.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5/5. Jedna rzecz którą bym dołożył to pełne ogrzewanie przedniej szyby, u mnie jest częściowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bardzo dużo miejsca, mam prawie 190cm i na prawdę miejsca wystarczy, o wiele więcej niż np. w nowym Tucsonie... Z tyłu nie wiem, nie jeździłem, ale nikt się nie skarżył:)
4,0
Wyciszenie
Tutaj nie mogę dać 5, jest wprawdzie o niebo lepiej niż było w poprzedniej generacji, gdzie dałbym... 2, ale zawsze może być jeszcze lepiej. Jeszcze dodam, że moja uwaga dotyczy prędkości > 150km/h. Poniżej jest bardzo dobrze, a gdy auto stoi na światłach to ciężko ocenić czy silnik jest włączony. Więc jest dobrze, ale do ideału jeszcze brakuję.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko okej, jedna uwaga - auto mogłoby troszkę mniej palić, fakt że głównie jeżdżę autostradą i nie żałuję pedału gazu, ale ciut mniej i byłoby idealnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swoich pieniędzy!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterek po pół roku i przejechaniu 8 500 tys. brak. Może lakier troszkę miękki, ale nie jest źle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting