Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I Hatchback

paf, 15 lat temu
Silnik 1.6 CRDi 128KM 94kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 I Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
model zasługuje na polecenie. koreańczycy udowodnili, że dorównali europejskiej i japońskiej czołówce. minusy za: - twarde zawieszenie - niedopracowana skrzynia biegów - brak ESP - brak wskazania komputera n/t bieżącego spalania - brak listw ochronnych na drzwiach i zderzakach plusy za: + stosunek jakości do ceny + 5 lat gwarancji na karoserię i 3 na układ jezdny + niezawodność + ergonomia + przestronność i wygoda + wyposażenie + bezpieczeństwo + jakość materiałów i montażu + dynamiczny i oszczędny silnik + kształt nadwozia
Wrażenia
4,0
Silnik
w powszechnej opinii ten silnik jest najmocniejszym atutem i30;
2,0
Skrzynia biegów
najsłabsze ogniwo auta. biegi ciężko wchodzą (czasami nie chcą w ogóle wejść lub wyskakują), długie przełożenia, słaba synchronizacja
3,0
Układ jezdny
zawieszenie nie nadaje się na polskie drogi - trzeba maksymalnie zwalniać przed każdą nierównością, inaczej wytrzęsie podroby;
Komfort
4,0
Widoczność
mała tylna szyba i szerokie słupki nie pomagają... za to ogromne lusterka zewnętrzne rekompensują w pełni widoczność do tyłu;
5,0
Ergonomia
wzór. przykład, jak należy projektować wnętrza samochodów. dobra jakość materiałów, dobre spasowanie, intuicyjna deska rozdzielcza, duża ilość schowków i skrytek, ciekawe i przemyślane rozwiązania, pełna estetyka i funkcjonalność, wejście USB, chłodzony schowek pasażera; podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych, podłokietnik:
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
gdyby nie brak dwustrefowej klimatyzacji byłoby 5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest tyle co w autach wyższej klasy (zarówno z przodu i z tyłu); dwupoziomowa regulacja kierownicy, regulacja wyprofilowania na odcinku lędźwiowym fotela kierowcy; dzielone 2/3 tylne oparcie składane na płasko;
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie rewelacyjne; cen napraw nie miałem jeszcze okazji poznać;
4,0
Stosunek jakość/cena
konkurencja zostaje w tyle (porównywalną cenę ma kia ceed, ale w ogólnej ocenie nie dorównuje do i30
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 128KM 94kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i30 I Hatchback