Silnik
: Jak na razie zero problemu i do tego dość dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Łożysko dociskowe
Układ elektryczny
: Radio czasami żyje swoim życiem.
Inne
: Lakier, klamka
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez szaleństwa ale wystarczający jak na ten samochód
3,0
Skrzynia biegów
Czasami problemy przy wstecznym no i łożysko dociskowe - słabiutko. Pierwsze padło po 87 tys. a drugie po 5 tyś. (oryginalne) zaczęło wydawać dźwięk świerszcza - może lepiej było założyć zamiennik
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Grube przednie słupki, trzeba uważać, raz zasłoniły mi rowerzystkę. Gdyby nie komenda żony z fotela pasażera byłoby źle.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być więcej na nogi. Mam 190 cm i odradzam siadanie za mną.
2,0
Wyciszenie
Brak 6 biegu, powyżej 120 wyje ostro i trzeba się przyzwyczaić. W niższych przedziałach dobrze. Wyciszenie podwozia nie istnieje, każdy kamień uderza jak w puszkę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z paliwem nie najgorzej. Poniżej 8 w trasie, do 10,5 w mieście (Warszawa, korki, zima). Lubię przycisnąć. Przeglądy w ASO ujdą choć tanio nie jest. Naprawy tylko poza ASO - ceny części kosmos (klocki + tarcze przód 1000 zł). Mój mechanik - części dobrej jakości - klocki i tarcze przód i tył niecałe 800 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpadła klamka pasażera - da się skleić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łożysko dociskowe sprzęgła. Rozpadło się, mechanik znalazł 5 kulek, nowe oryginalne piszczy po 5 tys. Lakier słabiutki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 126KM 93kW
[l/100km]