Bardzo miła i elastyczna obsługa w salonie przy ul. Oczapowskiego w Warszawie.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Nie zawsze płynnie wchodzi wsteczny bieg.
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W serwisie w Warszawie przy ul. Oczapowskiego nie mają prostego plastikowego klipsa do mocowania podsufitki. Wiadomo, że przy zdemontowaniu stary klips trzeba zastąpić nowym. Niestety oddano mi auto bez włożonych dwóch klipsów mocujących posufitkę. Na moją uwagę, że trzeba je wymienić na nowe usłyszałem, że nie mają i włożono stare, które spełniają funkcję maskującą, a nie mocującą (wyrobione ząbki od śrubokręta przy wyjmowaniu klipsa - bo inaczej nie da się wyjąć). Ponadto na prostą część do wymiany mam czekać 5 tygodni. Serwis Hyundaja pod tym względem wypada blado.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bez uwag oprócz stuku, który pojawił się od klapy bagażnika. Tak orzekł mechanik i ma być wymieniony zawias.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 126KM 93kW
[l/100km]