Auto bardzo przeciętne. Na plus przestrzeń w kabinie pasażerskiej. Na minus silnik który przy większych przebiegach generuje duże koszty.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik miał być praktycznie bezobsługowy. Taki był do przebiegu ok. 160 tys. Później rozciągnięty łańcuch rozrządu przeskoczył o trzy oczka. Niby jest napinacz (stan oleju i wymiany zgodnie z instrukcją) ale nie pomogło. Koszt wymiany 1500 zł. Następnie przyszedł czas na regulację zaworów. Silnik na płytkach - koszt 800 zł.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeden kluczyk do całego auta. Awaria zamkniętego zamka = laweta (lub wybite okno).
Przeskakujący łańcuch rozrządu (szczęście, że silnik bezkolizyjny)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]