Wart polecenia. Jeśli ktoś kupuje samochód dla siebie a nie żeby się pokazać przed sąsiadami to jest to dobry wybór - świetna cena, gwarancja, wyposażenie. Bzdurą jest brak możliwości doposażenia. Są wersje na pełnym wypasie z możliwością doposażenia. W porównaniu z konkurencją z Europy i Japonii jest w środku stawki ale kosztowo miażdży wszystkich. Niech mi ktoś pokaże seg. C za 45k z takim wyposażeniem (w promocj). Focus kosztował 65 w takiej specyfikacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Solidny. Można jechać jak emeryt i pali mało i cisnąć go jak w Hondach do 6 tyś.
4,0
Skrzynia biegów
Zasadniczo wszystko OK, działa precyzyjnie, nie haczy...tylko że ktoś zapomniał o jednym biegu! Każdy kto nim jedzie przy 80km/h chce wrzucić 6 bieg a tu ZONK. Na piątce jedzie się od 70km/h do...190. Paranoja.
4,0
Układ jezdny
Z kompaktów do porównania - prowadzi się gorzej tylko od Focusa.
Komfort
5,0
Widoczność
Lepszą mają tylko kioski w stylu fiata Pandy. W tej klasie jest super.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Wszystko pod ręką, łatwe do ogranięcia. Kilka przemyślnych rozwiązań.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna i wydajna, bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam ponad 190 cm i zero problemów żeby zabrać 3 pasażerów na pokład. Gorzej z bagażami.
3,0
Wyciszenie
Tu jest przeciętnie - konkurencja z seg. C jest lepsza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy - śmiesznie tanie, napraw przez dwa lata ZERO, zużycie paliwa może być niskie jeśli chcemy. Elegancja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy w segmencie C. Inaczej bym nie kupił.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rdza na klapie - oczywiście w ramach gwarancji ale jednak. No i instalacja która co 10k km pali H7.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie luz.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]