Fajne, ładne autko za niską cenę. Niestety ze wzglęgu na b.niskie zawieszenie można się nim poruszać tylko po trasach bez dużych dziur i krawężników (np. z garażu do galerii). Auto bardzo głośne jak na dzisiejsze czasy, szczególnie na wysokich obrotach, czyli po 100km/h jest męczący hałas. Nie polecam na dłuższe trasy. Te, w sumie niewielkie mankamenty, rekompensuje przestrzeń i ergonomia oraz oczywiście cena i wygląd. Za i30 można kupić podobnie wyposażone Clio, więc ja wolałem większe auto, trochę gorszej jakości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik chodzi ładnie, w duże mrozy bez problemu. Gdyby nie ten hałas. Trochę mało elastyczny, trzeba nieźle kręcić co wiąże się ze zużyciem paliwa.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem ciężko wchodzi wsteczny, ale to nieduży mankament.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, fajna, czytelna konsola,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo przestrzeni.
3,0
Wyciszenie
Słabiutko, powyżej 100 km/h słychać spory hałas. Wyjazdy na dłuższe trasy odpadają. Na szczęście mam też dużo cichszego diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, lecz przy silniku 1,4 trzeba często jeździć na dużych obrotach, co wiadomo odbija się na ekonomice.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można kupić np. Clio, jednak to autko o klasę niżej od i30. Zależy co kto woli i czego oczekuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami nie chce od razu odpalić, nawet po kilku próbach. Dziwne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]