Inne
: Jakość... lepsza niż VW golf V, ale jeszcze nie to co VW golf VI
4,0
Całokształt
Dobre auto, świetnie wykończone i bardzo przestronne. W sam raz dla młodego małżeństwa z góra dwójką dzieci. Jeżeli do miasta to wystarczy silnik 1.4, ale w trasy polecałbym diesela, albo chociaż 1.6 benz.
Warto dopłacić do COMFORTA, wówczas klima el., podłokietnik, schowek na okulary w podsufitce (ale trochę mały), lakierowane klamki, halogeny i 4 el. szyby.
Wrażenia
3,0
Silnik
Szału nie ma, ale też nie jest źle. Dynamiczny od niskich obrotów (tak dobrane przełożenia skrzyni biegów). Jak na potrzeby miejskie to dynamika wystarczająca. We wrocławskich korkach ok 8 do 9 litrów/100km... trochę dużo.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi \"wchodzą\" precyzyjnie. Nic nie szarpie i nie charpie. Krótkie skoki lewarka zmiany biegów... bardzo przyzwoicie. Typowo miejskie przełożenia skrzyni biegów, od najniższych obrotów żywo reaguje, a potem ... słabnie temperament.
3,0
Układ jezdny
Precyzja prowadzenia na b. dobrym poziomie, ale zawieszenie jest słabe. Dosyć głośne zawieszenie, a teraz kiedy jeszcze odpadły odboje amortyzatorów to jest głośno i irytująco (naprawa w ramach gwarancji... to podobno b. częste zjawisko... serwis czeka na dostawę odbojów). W szybkich zakrętach b. łatwy do przewidzenia, dosyć sprężysty.
Komfort
5,0
Widoczność
Całkiem nieźle. Bez czujników parkowania i nie mam problemów. W porównaniu z konkurencją to doskonale.
5,0
Ergonomia
Wersja COMFORT z klimą automatyczną. Wszystko pod ręką... oprócz podłokietnika, który jest za bardzo z tyłu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybka reakcja, szyby jak nawet zaparują to klima w kilkanaście sekund robi pożądek.
Szybko się nagrzewa... w przeciwieństwie do diesli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie to ścisła czołówka, 5 dorosłych osób to może tylko awaryjnie, ale na trasę 4 dorosłe i rosłe chłopaki wcale się nie będą męczyli.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślę, że współceśnie silnik 1.4 benzyna nie powinien palić 9 litrów w mieście (co prawda w sporych wrocławskich korkach), a na trasie przy ok 140km/h ok 8 do 9 litrów.Srednie spalanie 9 litrów... mogło by być gdyby to był sdilnik 2.0, a nie 1.4.
KIEPSKO
odnośnie cen przeglądów to każde ASO to wampir, tylko jedne bardziej inne mniej. W hyundaiu uważam nie ma tragedii, a jak ktoś ma inne zdanie to zapraszam do VW albo MAZDY... nie znają litości.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy w tej kategorii!!!! REWELACJA!!!! Za 50 tyś zł. auto z 6x airbag, 4x el. szyby, klima automatyczna, radio CD/mp3/AUX/i-Pod, bagażnik przyzwoity w swojej klasie, b. dużo miejsca dla pasażerów i świadomość, że może mniejszy prestiż, może nawet komfort mniejszy niż u zachodnich konkurentów, ale przynajmniej 20 tyś zł. zostaje w kieszeni. ... szkoda tylko, że nie wygląda tak pięknie jak bravo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co odpadły odboje amoprtyzatorów... usterka fabryczna... setki hyundai i30 jeżdzą do serwisu, a tam brak odboi.. trzeba czekać, a to ból większy niż sama usterka. Mają zrobić w ramach gwarancji.
Poza tym nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cisza i spokój
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]