Silnik
: Całkiem elegancko się zbiera jak na podstawowy silniczek.
5,0
Całokształt
Na razie nie mam żadnych zastrzeżeń - wszystko OK. Za 45k dostałem samochód z bardzo bogatym wyposażeniem, 5 letnią gwarancją i świętym spokojem :) Po 3 miesiącach tylko ciesze się z tego wyboru.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zero zastrzeżeń. Klasa Hondy, przyzwoicie wyciszony.
4,0
Skrzynia biegów
Jedyny mankament to bardzo rzadko - jedynka nie wskakująca za pierwszym razem. Poza tym - bajka.
5,0
Układ jezdny
Jak na ta klasę samochody tłumi wszystko jak trzeba. Komfort zbliżony do Focusa II, lepszy od Civica.
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę mała tylna szyba.
5,0
Ergonomia
Dużo schowków, uchwytów, wszystko na miejscu i logicznie rozmieszczone. Bardzo intuicyjna obsługa całej elektroniki samochodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie i bardzo wydajnie :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No dobra, Civica VII nikt w tej klasie nie pobije ale od Astry jest sporo lepszy. Szeroka kabina, wygodne fotele.
4,0
Wyciszenie
Bardzo solidny poziom wyciszenia chociaż silnik lubi wysokie obroty...a wtedy juz nie jest cukierkowo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo rozsądne ilości paliwa jak na stanie w korkach i dość dynamiczna jazdę. Jak się oszczędnie operuje gazem można w trasie jechać koło 6l/100 km. Przy mocy 109koni to całkiem nieźle...
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja! Za takie pieniądze, z takim wyposażeniem i gwarancjążadna firma nie jest w stanie zbliżyć się nawet do i30. Citroen w czasie wyprzedaży
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
...Mam 5 lat gwarancji...nie interesuje mnie to :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]