Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I Hatchback

SKK, 15 lat temu
Silnik 1.4 109KM 80kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 80kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bardzo dobry wybór. Zwinne, przestrzenne i świetnie zestrojone auto, z drobnymi mankamentami, które giną \"w tłumie\".
4,0
Całokształt
ocena dobra z dużym plusem
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dynamiczny na wysokich obrotach, które wyraźnie lubi, elastyczność od 3,5 tys obrotów na dobrym poziomie, praca \"motoru\" bez zarzutu. Wraz ze wzrostem liczby przejechanych kilometrów prawdopodobna - poprawa ocen. (obecnie przebieg 2.500 km).
3,0
Skrzynia biegów
Od czasu do czasu utrudnione włączanie 1-ego i 2-ego biegu - z tendencją do poprawy po kolejnych godzinach użytkowania, pozostałe biegi wchodzą bez zastrzeżeń, ale skrzynia biegów mogłaby być bardziej precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Bliski wzorca, komfortowo ale stabilnie na zakrętach. Jazda samochodem potrafi sprawić sporą frajdę.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bez uwag, znakomite lusterka boczne, praktycznie bez \"martwej\" strefy. Do tyłu widoczność ograniczona bocznymi słupkami
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, po kilku minutach prowadzenia uczucie świetnej znajomości pojazdu, obsługa i sterowanie bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja na wysokim poziomie, podobnie - z opcją manualną, sprawdza się odparowanie przedniej szyby. Ocena ogrzewania nastąpi jesienią...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeden z najmocniejszych punktów samochodu. Wyjątkowy rozstaw osi i szerokość auta - na tle konkurentów. Ilość miejsca z przodu i na tylnym siedzeniu godna podziwu.
4,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym i niskich obrotach - wyjątkowo cicho. Od 4,0 do 4,5 tys obrotów robi się głośno. Powyżej ostatniej wielkości, subiektywne odczucie hałasu, zmniejsza się.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobry rezultat - 7,4 l/100km w proporcjach 80% jazda miejska, 20 % trasa - to miła niespodzianka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezkonkurencyjny na tle konkurentów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno ocenić po tak niskim przebiegu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 I Hatchback