najmocniejsza wolnossąca jednostka na rynku, do 3,5 t/obr. - poprawnie i dość cicho, po zapięciu zmiennych faz - doskonale (oczywiscie jak na 1,4)
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny - srednio
reszta biegów tylko dobrze (moze sie jeszcze wyrobią), ale do spokojnej jazdy wystarczą
4,0
Układ jezdny
pewne prowadzenie, zawieszenie stabilne i wcale nie az takie głosne jak sie o nim mówi...
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
5,0
Ergonomia
perfekcja - wszystko pod ręką, złącze USB w podłokietniku to strzał w 10
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimy nie miałem okazji jeszcze sprawdzić, ale silniczek szybciutko nagrzewa wnętrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tego co sie zorientowałem na jazdach próbnych innymi autami - najlepsza w klasie
4,0
Wyciszenie
silnik - w najczesciej uzywanym zakresie obrótów - cichy
zawieszenie - wcale nie odbiega od konkurencji
denerwują tylko odłosy żwiru, lodu tłuczących o nadkola (plastikowe wnętrza nadkoli)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio spalił (wg komputera) 7,4 (75% miasto, reszta podmiejskie trasy)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
stukała tylna klapa, ale regulacja odbojami praktycznie załatwiła problem (mozna profilaktycznie zamek przesmarować)