Silnik
: tak naprawdę to zaskoczyło mnie pozytywnie cało auto, ale najbardziej to silnik-rewelacja!!!
5,0
Całokształt
Prawie miesiąc wybierałem nowy samochód, testowałem praktycznie wszystkie auta z segmentu C, a do salonu Hyundai-a trafiłem przypadkowo i po jeździe testowej nie chciałem innego samochodu jak i30.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny silnik, cichy, elastyczny i bardzo dynamiczny. W ofercie innych producentów silniki 1.4 mają max. 90KM
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna skrzynia z krótkimi przełożeniami. (czasami ciężko włącza się wsteczny).
5,0
Układ jezdny
Komfortowe zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności polskich dróg.Ekstra trzymanie przy dużych prędkościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla wszystkich jest bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy bardzo dużych predkościach jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Można mieć małe zastrzeżenia do zużycia w mieście, przy krótkich trasach auto potrafi spalić ok. 8.5l. ale po przebiegu ok. 2500 km spalenia w mieście ustabilizowało się na poziomie ok. 7.5l.
5,0
Stosunek jakość/cena
na rynku trudno jest znaleźć auto, które ma lepszy stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic się nie stało i jestem przekonany, że tak pozostanie przez cały czas użytkowania auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 109KM 80kW
[l/100km]