Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW 2010-2011 (12)

Pokaż filtry
4,5
~Wojciech
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że...
4,5
~filip_i30
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Kupiłbym jeszcze raz Hyundaia, ale tym razem coś większego bo i30 tylko mnie zachęcił do tej marki :) Auto niezawodne, wykonane solidnie, ładne oraz za rozsądna cenę.
3,7
~Kapitan Jacek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Generalnie samochód dla osób mało wymagających. Tanie koszty utrzymania, ładny wygląd wewnętrzny i zewnętrzny oraz sporo miejsca w środku to główne plusy.
4,5
~Ben
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Kultura pracy bardzo dobra jak na tę pojemność i brak doładowania. Krótka skrzynia świetnie nadaje się do miasta. Silnik typowo wysokoobrotowy. Na 4 od 60-110 zbiera się identycznie jak civic 1.8 140KM potem zostaje w tyle. Ogólnie silnik oceniam doskonale. W tej klasie pojemności i wilekości samochodu jest chyba najlepszym silnikiem atmosferycznym. (Silnik)
4,2
~Ikar48
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Powyżej 4000 obr./min. huczy jak w samolocie. Powinno być fabrycznie montowane wygłuszenie pod maską. (Silnik)
5,0
~Marcinek
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo cicha praca, elastyczny, fajne przyspieszenie (Silnik)
4,2
~Domes7
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Zero emocji -przy jeździe -przy słuchaniu radia -przy tankowaniu -w warsztacie
4,6
~Mat_Abra
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
4,8
~Skaarj
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo oszczędne auto, pytanie tylko czy warto zainstalować LPG. W mieście mi wychodzi (tylko Warszawa) ok 7.1 l/100km, średnio pół na pół 6.6 l/100km, najmniej jeszcze nie mierzyłem w samej trasie, ale pewnie to zrobię przy najbliższej okazji. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
7,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~zibi
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Rewelacyjne autko, nie dla szpanerów
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting