Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I Hatchback Facelifting

Mat_Abra, 8 lat temu
Silnik 1.4 DOHC 109KM 80kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 58 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na jednym zbiorniku... Ogólnie przyjemne spalanie pod warunkiem delikatnego traktowania i nie przekraczania prędkości 120 kph.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 I Hatchback Facelifting