Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I Hatchback Facelifting

Ben, 13 lat temu
Silnik 1.4 DOHC 109KM 80kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW 2010-2011 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Kiedyś jeżdziłem koreańskim samochodem, który przy szybkich zakrętach wymagła przychamowania. Zawieszenie i30 to już inna bajka
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy bardzo dobra jak na tę pojemność i brak doładowania. Krótka skrzynia świetnie nadaje się do miasta. Silnik typowo wysokoobrotowy. Na 4 od 60-110 zbiera się identycznie jak civic 1.8 140KM potem zostaje w tyle. Ogólnie silnik oceniam doskonale. W tej klasie pojemności i wilekości samochodu jest chyba najlepszym silnikiem atmosferycznym.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Wystarczająco twardo i wystarczająco komfortowo. Powyzej średniej w klasie
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
wszustko intuicyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wersja z manulnymi nawiewami stad tylko 4. Po za tym chłodzi dobrze w upały i grzeje przy -20C.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód trochę mało ale przy moich 190 na styk. Tył powyżej śreniej w klasie. Bagażnik typowy kompakt.
3,0
Wyciszenie
brak maty pod klapą powoduje, że silnik staje sie głośny powyżej 110. Tylne nadkola tylko w połowie sa osłonięte plastikiem co w przypadku dróg szutrowych odbija się zwiększonym hałasem. W wyższych wersjach wyposażenia podobno są maty i pełne osłony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy oszczędnej jeżdzie potrafię w warunkach Warszawskich uzyskać wynik 5.7 (sobotni ruch). Poznieważ cierpliwości brakuje przy codziennych dojazdach do pracy jest od 7.2 - 8.8 (przy kożystaniu z pełnego zakresu obrotów). Moim zdaniem to dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeden z najlepiej skalkulowanych cenowo samochodów w klasie kompakt. Do najbliższej kokurencji przy wyprzedażach rocznika trzeba było dobłacić >10% wiecej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 DOHC 109KM 80kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 I Hatchback Facelifting