Mam od 3 lat i30 cw . W tym czasie zepsuła mi się klimatyzacja. Dopiero wtedy poznałem jak beznadziejnie zorganizowany jest serwis Hyundaia. Samochód kupiłem w Bydgoszczy i tam podjechałem do naprawy klimatyzacji (październik 2010 roku). Tam mi naprawiono, powiedziano,że poszło uszczelnienie, po jego wymianie, napełniono instalację. Niestety w czerwcu tego roku znowu wystąpiły problemy z klimą. Tym razem podjechałem do serwisu w Toruniu. Tutaj stwierdzono, że wszystko jest ok, tylko zapomniano napełnić w Bydgoszczy instalację czynnikiem chłodzącym i kazano za tę usługę zapłacić 250 zł (pomimo tego, że usterka zgłoszona była do naprawy gwarancyjnej). Oczywiście nie zgodziłem się na zapłatę (bo przecież kupiłem samochód z tak chwaloną przez Hyundai gwarancją) W bezczelny sposób chciano ode mnie wyłudzić pieniądze i powiedziano, że nie wydadzą mi samochodu jak nie zapłacę. Po zagrożeniu, że sprawę zgłoszę na Policję, wydano mi samochód ale wcześniej opróżniono instalację. Podjechałem wówczas do serwisu w Bydgoszczy, tam stwierdzono po 5 min. nieszczelność chłodnicy w ukł. klimatyzacji i ją bezproblemowo i bezkosztowo wymieniono. Dodam, że naprawę w Toruniu dokonywałem w ASO Hyundai a poziom jaki ta stacja prezentuje jest żenujący. Nie dość, ze nie potrafili zdiagnozować przez kilka godzin nieszczelności!!!, to napełnili nieszczelną instalację czynnikiem i chcieli jeszcze wyłudzić pieniądze!!! Oczywiście złożyłem skargę do Hyundai w Warszawie dwa miesiące temu i do dzisiaj nie usłyszałem żadnych wyjaśnień, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi i przeprosin. Dlatego proszę wszystkich internautów przemyślcie zakup zakup samochodu tej firmy, gdyż gwarancja którą daje Hyundai wygląda dobrze na papierze a inaczej jest w praktyce. Firma wcale nie przejmuje się Klientem, który już kupił samochód i nie dba o odpowiedni poziom ASO. Oczywiście nie wszystkie serwisy działają tak fatalnie jak ta w Toruniu, bo z obsługi w Bydgoszczy jestem zadowolony. Tylko po co muszę jeździć po 50 km?
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 115KM 85kW
[l/100km]