Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 I CW

tsn, 14 lat temu
Silnik 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 9 tys. km
Hyundai i30 I CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : przestronne wnętrze i duża wygoda podróżowania na tylnej kanapie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
zdecydowany brak 6-tego biegu - przy 3 tys. obrotów robi się głośny
4,0
Skrzynia biegów
j.w. brak 6-tki
5,0
Układ jezdny
Wprawdzie układ kierownicy mógłby być bardziej precyzyjny, ale i tak jest doskonały - chyba, że ktoś chce \"rajdować\"
Komfort
4,0
Widoczność
na początku przeszkadzały szerokie przednie słupki, po kilku miesiącach przyzwyczaiłem się
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki i znajdowane intuicyjnie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy ostatnich upałach klima trochę była za słaba
3,0
Wyciszenie
jak przy ocenie silnika - przy 130 km/h robi się zdecydowanie za głośny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście ok 8,5 - 9,0 l/100km, na szosie ok 7,2 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
urwana rączka rolety bagażnika - wymiana rolety w ramach gwarancji, kłopoty z dostaniem się do wlewu paliwa - cięgno słabo otwierało wlew - naprawa trwała 5 minut, czasami nie działa zamek zamykany z pilota - podobno ostatnio częsta usterka - konieczna wymiana wiązki - czekam miesiąc (ZA DŁUGO!!!)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Hyundai i30 I CW