zdecydowanie polecam zakup i30-z dawnymi autami koreańskimi nie ma nic wspólnego, obecnie jest to marka lepsza niż spora część europejskich i japońskich producentów
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy, jak się go pokręci jak typowego benzyniaka to czuć te 110 koni, mało pali jak na benzynowy
5,0
Skrzynia biegów
nie ma problemów, nie zdarzyło mi się ani razu aby bieg nie chciał wskoczyć albo wskoczył zły
5,0
Układ jezdny
ciężko auto wyprowadzić z równowagi, nie przechyla się na zakrętach, szybkość przejazdu przez rondo w i30 mam większą niż w A3 (ok. 35km/h zanim zaczyna wpadać w poślizg, w A3 nie było nawet 30km/h a już nie chciało skręcać)
Komfort
5,0
Widoczność
jak na niemały samochód jest ok - bardzo pomagają duże lusterka boczne
5,0
Ergonomia
jak w japońskich i niemieckich (oprócz Opla, bo Ople są pod względem ergonomii spaprane)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą grzeje, latem chłodzi - jedyne moje zastrzeżenie to to, że w zimę przy 4 lub 5 osobach na pokładzie i śniegu/deszczu na zewnątrz parują trochę szyby z tyłu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ilość miejsca jak na kompakt jest ogromna!
4,0
Wyciszenie
wyciszenie od szumy wiatru-bardzo dobre na 5, wyciszenie silnika-dobre na 4, wyciszenie od strony kół-przeciętne na 3, więc średnia wychodzi dobrze - na 4
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taką moc i benzynowy silnik spalanie jest bardzo dobre, ceny przeglądów w normie
5,0
Stosunek jakość/cena
ciężko znaleźć coś lepszego - bo Dacia i Tata mają marną jakość, a auta tak dobre jak i30 (Golf, Focus, Meganka itp) większą cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słynna akcja serwisowa na stukające tulejki... poza tym nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
[l/100km]