Silnik 1,4 w zupełności wystarcza do poruszania się po fantastycznych polskich drogach. Niezła dynamika i niskie spalanie.
3,0
Skrzynia biegów
Bez rewelacji ale i brak problemów z wrzucaniem biegów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie sztywne i to bardzo, wali równo na dziurach. Gwarancja na nie to mit, po 12 miesiącach mamy wyłączone z gwarancji prawie wszystko w zawieszeniu - sworznie, łącznik stabilizatora i inne pierdoły ale kto by czytał ksiązkę gwarancyjną dokładnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Niezła ale czujnik parkowania się przyda.
4,0
Ergonomia
Przy włączaniu kierunkowskazów notorycznie włączam długie światła. Ten przełącznik mógłyby być troszkę dłuższy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie przeciętne i to bardzo porównując np do Opla Astry II.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w środku bardzo dużo no ale to kosztem bagażnika.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 3 tysięcy silnik wyraźnie słyszalny, brak wyciszenia na klapie komory silnikowej w wersji BASIC. Maty wygłuszające na podłodze są albo bardzo cienkie albo ich brak - nie sprawdzałem, bo słychać każdy kamyczek walący od spodu auta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótki przebieg.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótki przebieg.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
[l/100km]