Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 III Hatchback Facelifting

Tadeusz, 1 miesiąc temu
Silnik 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i20 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,79
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ilość miejsca wewnątrz.
3,0
Całokształt
Kupiony jako drugi samochód - do miasta. Jest to mały, zwrotny, pojemny miejski samochód. Bardzo ładny z zewnątrz. Ponury, plasikowy i tani wewnątrz. Sporo systemów wspomagających. Wybrałem silnik wolnossący bo ma dobre opinie odnośnie trwałości ale ten silnik (1,2 -79 km) jest zbyt słaby do tego auta - szczególnie na trasie. Niedopracowane multimedia - np. brak nawigacji fabrycznej pomimo ikony na wyświetlaczu (brak właściwej aktualizacji). Być może kupiłby ponownie ale z silnikiem 1,0 T-GDI i 6 biegową skrzynią oraz pakietem LED.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mała moc , mały moment - słaba elastyczność. Typowy muł. Wtrysk wielopunktowy posredni (DPI). Łańcuch. Pracuje bez wibracji. Po 1 tyś km. bardzo mały pobór oleju silnikowego. Prawdopodobnie trwała konstrukcja. Posiada już GPF. Dobry pod LPG.
4,0
Skrzynia biegów
Dość precyzyjna, krótkie skoki lewarka. Brak 6-go biegu. Sprzęgło łatwo wyczuć.
3,0
Układ jezdny
Zwrotny, dość dobre wyczucie drogi , wspomaganie umiarkowane. Potrafi dość nieprzyjemnie "podskakiwać" podczas szybszej jazdy - szczególnie tył. Mimo, że to bardzo lekki samochód to słabo hamuje - bębny hamulcowe z tyłu.
3,0
Karoseria
Ładna, spasowanie dość dobre, miekki lakier (u mnie biały). Niedokładne lakierowanie w miejscach mało widocznych. Kiepskie zabezpieczenie podwozia.
Komfort
4,0
Widoczność
Dość dobra, duże szyby. Kamera cofania, Czujniki parkowania. Nie posiada pakietu LED - bardzo słabe światła główne z żarówkami H19.
4,0
Ergonomia
Jak ma samochód segmentu B ergonomia jest poprawna, wyswietlacz wielofunkcyjny działa dobrze. Sporo fizycznych włączników. Można znaleźć wygodną pozycję za kierownicą. Składana tylna kanapa (60/40). Brak równej podłogi po złożeniu kanapy. Brak podłokietnika z tyłu. Schowki wystarczające.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa. Fotele i kierownica podrzewana- prawie "parzą". Klimatyzacja automatyczna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na segment B dużo miejsca wewnątrz. Nawet z tyłu. Siedzi się dość nisko. Niewygodne fotele, bez regulacji lędzwiowej. Bagażnik niezbyt duży - ale do miasta i na zakupy wystarczający.
3,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie, powyżej 100 km/h głośny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt mało danych -bardzo mały przebieg - 1 tyś km czyli na dotarciu. Pali ok 5-6 l/100km - jazda mieszana. Przegłądy co 15 tyś km. Gwarancja 5 lat bez limitu kilometrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ta ocena uwzględnia uzyskane dość spore rabaty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena na wyrost - zbyt mały przebieg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ocena na wyrost - zbyt mały przebieg.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i20 III Hatchback Facelifting