Zawieszenie
: Totalny postęp w stosunku do poprzednika.
5,0
Całokształt
Po prostu porządne, zwinne, bardzo dobrze wyposażone auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
90KM na papierze, ale jeździ znacznie lepiej. 240 niutonometrów robi robotę.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo ciężko 'chodzą' biegi, totalne zaprzeczenie jak w poprzedniku. Ale jeśli ktoś lubi bardziej topornie.. W poprzedniku 'chodziło' aż za lekko.. ;)
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Akurat tutaj totalna beznadzieja. Żeby faktycznie poczuć wdmuchiwany strumień powietrza trzeba przekręcić na min. 3ci bieg. a wtedy jest duży hałas... Poprzednik w tej kwestii był znacznie lepszy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku auto wydaje się dużo większe, niż wygląda z zewnątrz.
4,0
Wyciszenie
Jak to w aucie za 60 tys, Cudów to się nie spodziewaj, toż to zwykłe miejskie auto. Ale 6ty bieg w trasie mocno redukuje hałas od obrotów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie super ( auto pali ok.0,5 litra mniej niż poprzednik 1.1 crdi ), aczkolwiek ceny przeglądów w aso hyundai to jakaś kpina. Przy 180 tys km kolejny przegląd i 1300zł. Kolejny raz tyle.. Bez przesady, dzięki za tą 5letnią gwarancję w takim układzie. Aczkolwiek przyznaję, że bez żadnej awarii, a za chwilę 200 tys zobaczę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 i pół roku i 200 tys km przebiegu w całym aucie wymieniłem jedną ( dosłownie : jedną ) żarówkę od doświetlania zakrętów. Odpukać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 CRDi 90KM 66kW
[l/100km]