Samochód bardzo ekonomiczny, bezawaryjny wolnossący silnik, jednak brakuje w nim mocy i ma kilka bolączek...
Wrażenia
4,0
Silnik
1.2 84 KM zdecydowanie za mało...brakuje jakiegoś fajnego przyspieszenia, do miasta OK, na autostradzie masakra...możliwość komfortowego podróżowania tylko w 2 osoby
5,0
Skrzynia biegów
krótki skok, wszystko świetnie chodzi
5,0
Układ jezdny
bez zastrzeżeń
4,0
Karoseria
rok produkcji 2017 a już w paru miejscach występowały ogniska korozji, słaba blacha
Komfort
5,0
Widoczność
jak na małe autko to widoczność odpowiednia
5,0
Ergonomia
tutaj również nie ma do czego się przyczepić, w tym segmencie ciężko o dobrą ergonomię, jednak i20 radzi sobie z tym nieźle, z tyłu dużo miejscana nogi
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj tragedia, samochód w zimie bardzo wolno się ogrzewa, notorycznie parują i zamarazją szyby od środka, żadne sposoby nie pomagały, ASO również nie mogło sobie z tym poradzić,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo ekonomiczny samochód, przez 5 lat żadnych napraw ptfu ptfu
5,0
Stosunek jakość/cena
jak najbardziej na +
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mały problem z elektroniką, szwankuje radio, przestawia godziny i stacje samoistnie, pomimo, że jest to standardowe radio bez panelu dotykowego to bardzo dziwne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zdarzyło się
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 84KM 62kW
[l/100km]