Układ hamulcowy
: Hamulce ma naprawdę bardzo dobre. Trzeba sie przyzwyczaić do lekkiego operowania pedałem hamulca.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
W swoim samochodzie mam jednostke 1.2 85km co w zupełności wystarcza przy codziennej jeździe. Jest wystarczająco dynamiczny w mieście jak i poza nim. Czasami tylko człowiek chciałby depnąć i wyprzedzić maruderów na prostej miedzy światłami ale do tego trzebaby mieć przynajmniej o 20 koni więcej ;)
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi płynnie i leciutko. Ja lubie gdy widać, który bieg jest wbity, a tutaj zerkając na drążek od razu widać więc duży plus.
Skrzynia zestrojona elegancko.
4,0
Układ jezdny
Nie ma się do czego przyczepić. Zarówno po mieście jak i w trasie -
głównie po autostradach z rowerami na dachu przy prędkościach 130-140km/h - elegancko się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Limuzyna to nie jest więc cudów nie można się spodziewać jednak jest zupełnie przyzwoicie ( mam wersje "fresh")
5,0
Ergonomia
Kokpit bardzo ergonomiczny. Kanapa składana, bagażnik wystarczający choć zawsze mógłby być większy ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jest ok. Klima dziala bardzo sprawnie, Grzeje też wystarczająco
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo jak na tą klasę.
4,0
Wyciszenie
Przy większych prędkościach robi się głośno ale to tak jak w innych sam tej klasy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność doskonała. Fajne spalanie sprawia, że tankuje z niewielką czestotliwością (tankuje do pełna). Póki co bez żadnych usterek. Leje tylko benzyne i płyn do spryskiwaczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując wybierałem z pośród i20 a nowej Rio. Przekonałą mnie finalnie cena - na korzyść hyundaia- oraz to, że w nowym Rio (2017) widać już, że księgowi doszli do głosu - choćby przez zastosowanie hamulców bębnowych z tyłu (i20 ma tarcze).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie z nim puki co nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 84KM 62kW
[l/100km]