Ocena kierowcy - Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting
WITEK,
2 dni temu
Silnik KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
121 tys. km
Okres użytkowania:
ponad 6 lat
4,57
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jeżeli nie oczekujemy cudów od samochodu miejskiego za 50 tys. zł to auto spełnia oczekiwania z nadwyżką, pojemny w porównaniu z innymi w swojej klasie, o niezawodności świadczy fakt że wymieniłem tylko żarówkę do jazdy dziennej, a przejechałem 120 tys. przez 7 lat, bardzo oszczędny w spalaniu, części eksploatacyjne tanie
Wrażenia
4,0
Silnik
moc bez nadwyżki, ale wystarcza, niezawodny i oszczędny
4,0
Skrzynia biegów
czasami wsteczny haczy
4,0
Układ jezdny
poprawny
5,0
Karoseria
bez zarzutu
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu trochę gorzej, ale gabaryty i czujniki pomagają
5,0
Ergonomia
poprawna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę długo się nagrzewa a latem chłodzi, chyba że ruszamy z garażu, to wtedy ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na segment b dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
po mieście cicho, pow. 120 km/h robi się głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto budżetowe w zakupie i eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
wtedy kiedy kupowałem znakomity
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mistrzowska
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
też mistrzowska
Pb
- zużycie paliwa dla silnika KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
[l/100km]