Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting

Patryk, 4 lata temu
Silnik KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,43
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi sobie "nie wejść" i z wbiciem wstecznego jest na prawdę ciężko. Jeśli chodzi o trasę to faktycznie, moc jest zbyt niska (ale to auto miejskie w końcu!), natomiast przy redukcji na 3 bieg i zbliżaniu się do czerwonego pola da się wyprzedzić bezpiecznie samochody ciężarowe. Do 100km/h jest cicho i przyjemnie, do 130 znośnie, a później to już prędkość jest odczuwalna. Natomiast jeszcze raz powtórzę, to auto miejskie. Spalanie mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy jeździe głównie w trasie 30%, mieście 10% i autostradzie 60% i20 spala około 7,5l gazu na 100km. Co jest ciekawe, a niestety w salonie tego mi nie powiedzieli, to że powyżej 3,5 tyś obrotów/min i znaczącym obciążeniu samochód prócz LPG zużywa również pewną ilość benzyny, Jest to jednak bardzo mała wartość, Miesięcznie na 1000zł wydane na LPG płacę między 50-100zł na benzynę (w tym jazda na nierozgrzanym silniku). Bardzo zadowolony jestem z AppleCar Play, super się sprawdza. Nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez takiego rozwiązania. Na koniec jeszcze jeden mankament, a mianowicie wentylacja w samochodzie. Niezależnie od stopnia włączenia wentylatora im szybciej jedziemy tym bardziej wieje, co jest uciążliwe. Tak samo jak nierównomierność temperatury powietrza. Ten sam poziom temperatury i w mieście przy małym obciążeniu jest ok, wyjeżdżamy w trasę, wyprzedzamy parę razy i już jest za ciepło. W drugą stronę podobnie. W poprzednich samochodach tak nie miałem. Klimatyzacja działa raczej przeciętnie, ale dzięki temu się nie pochorujemy :). Podsumowując, zdecydowanie bym jeszcze raz kupił ten samochód, ale jeśli by miał klimatyzację automatyczną i tempomat.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów mogłyby być niższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,5
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting