Auto w wersji active wyróżnia się wśród zwykłych i20, jest ich mało na drogach i oprócz zabiegu stylistycznego zawieszenie jest zmienione, prowadzi się lepiej. Warto dopłacić.
Wrażenia
5,0
Silnik
W miarę dynamiczna jednostka 1.4 101KM o bardzo niskim spalaniu. Moja średnia po 3tys km to 5.7 l na 100km wg komputera
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i dość krótka. 6 bieg nie jest nadbiegiem i przy 70km/h mozna go spokojnie wbijać
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i przyjemny. Reaguje dobrze w zakrętach a w mieście jest zwinny i lekko się macha za kółkiem.
5,0
Karoseria
Brak oznak korozji, perfekcyjnie puki co
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Słupki nie ograniczają zbytnio widoczności
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze chłodzi i dobrze grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bardzo dobrze, tył jak na ten segment rownież
5,0
Wyciszenie
Cisza w środku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W wersji 1.4 mpi z manualem auto praktycznie bezobsługowe, bezawaryjne. Płyny, filtry, doglądać zuzycia tarcz klockow i tyle
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma najmniejszej usterki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 100KM 74kW
[l/100km]