Silnik
: Silnik i zawieszenie. Jedno i drugie zbiera się wspaniale.
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Teraz czekam na automat dla żony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mała torpeda. Prawie 130 KM w tak niedużym samochodzie to czysta radość. I nie chodzi o bicie rekordów szybkości tylko o zbieranie sie do jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny haczy. Generalnie skrzynia nie lubi szybkiego przestawiania biegów, trzeba sekundę dwie odczekać, co dziwi trochę przy tej mocy. Być może jest to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to Abarth ale w zupełności wystarczy do dynamicznej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczną klimę sprawdzę w drodze do Chorwacji. Na razie wentylacja bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trzeba brać pod uwagę, że jest klasa B. Mimo tego, jak na moje odczucie jest naprawdę ok. Na dłuższe rodzinne wyprawy będzie jednak potrzebny bagażnik dachowy.
4,0
Wyciszenie
W moim gra radio nonstop :))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.6 swoje robi. Nie podniecam się spalaniem litr mniej czy więcej ale na trasie Warszawa-Elbląg wyszło jakieś 6.5 l przy średniej 90 km/h i przy zapakowanym aucie na full.
5,0
Stosunek jakość/cena
Miałem do wyboru: Forda Fiestę i Mazdę 2. Na i20 zaoszczędziłem ok 3 tys zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 CVVT 126KM 93kW
[l/100km]