Silnik
: Naprawdę udana konstrukcja. Do takiego wozu w sam raz!
4,0
Całokształt
Miłe auto o neutralnej, dość skromnej sylwetce. Dobry silnik, dobre wykonanie...Z pewnością nie jest to limuzyna...nie jest to też wóz sportowy...to po prostu dobry samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyjemna jednostka napędowa. Nie ma problemu z wyprzedzaniem. Od 4000 obrotów idzie jak burza.Może nie powinienem tego pisać ale to autko prowokuje do \"młodzieżowych zachowań\"...przyjemnie czasem utrzeć nosa jakiemuś zarozumialcowi, który widzą \"niepozorne\" I20 od razu zmienia na światłach pas na lewy...wielu z nich nie podejrzewa, ze ten maluch potrafi pokazać pazurki;). Jeśli jednak chcemy, z powodzeniem, można tym pojazdem jeździć tak jak dieslem - 1500 zmiana, 1500 zmiana;)...i wiecie co? To działa
Jeśli jednak nam się nie spieszy, lubimy stateczną jazdę i chcemy zaoszczędzić to w trasie poruszając się z prędkością około 80kh/h (5 bieg) możemy zejść ze spalaniem do 4.8 litra (zimowe opony, dwie osoby na pokładzie). Na autostradzie przy 140 km/h spalanie między 7.2 a 7.5 litra. Na trasie Poznań - Częstochowa, pokonanej szybkim tempem (choć bez wariowania) spalanie średnie to 5.8 litra.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, dobrze zestopniowana..nie mam uwag. Szczególnie przyjemna trójeczka, na pewno będzie jednym z waszych ulubionych przełozeń:)
4,0
Układ jezdny
Dość twarde zawieszenie - co dla mnie jest zaletą. Przyjemnie bierze na swoje barki dziury, fałdy i inne udogodnienia;) naszych dróg.
Komfort
4,0
Widoczność
Po podwyższeniu fotela, można na wszystkich patrzeć z góry. Bardzo fajna widoczność, może nieco za szerokie słupki boczne z przodu..ale nie przesadzajmy.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, tam gdzie być powinno. Czytelne wskaźniki, intuicyjna obsługa. Bez ekstrawagancji ale dla wielu w tym i dla mnie może być to zaleta. Świetnie wyprofilowane siedzenia kierowcy i pasażera - 600 km i żadnego utyskiwania na ból pleców itp...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak ma być ciepło jest ciepło, jak ma być zimo jest zimno. Wszystko działa poprawnie. Trochę mały zakres sterowania kratkami nawiewu...ale nie można mieć wszystkiego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód tego segmentu to trzeba być niewdzięcznikiem by się przyczepić. W cztery osoby na pewno uda się podróżować bardzo wygodnie. W dwie luksusowo...W pięć zaczyna jednak być już ciasno..
4,0
Wyciszenie
Jak dla mnie bardzo ciche autko. Powyżej 120 km/h słuchać już silny szum powietrza- ale znowu biorąc pod uwagę segment pojazdu...to udzielamy rozgrzeszenia z czystym sumieniem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli nam się nie spieszy, lubimy stateczną jazdę i chcemy zaoszczędzić to w trasie poruszając się z prędkością około 80kh/h (5 bieg) możemy zejść ze spalaniem do 4.8 litra (zimowe opony, dwie osoby na pokładzie). Na autostradzie przy 140 km/h spalanie między 7.2 a 7.5 litra. Na trasie Poznań - Częstochowa, pokonanej szybkim tempem (choć bez wariowania) spalanie średnie to 5.8 litra.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam , ze dobrze zainwestowałem pieniądze. Dostałem to czego chciałem i to na co mnie stać:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie poza \"uszkodzonym\" od nowości czujnikiem temperatury zewnętrznej wszystko gra i buczy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic złego się nie dzieje:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 CVVT 100KM 74kW
[l/100km]