Silnik
: 100 KM to dużo jak na małe, miejskie auto. Czuć dynamikę jazdy.
5,0
Całokształt
Jestem w posiadaniu i20 od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że konkurencja wypada blado, a porównywałem Fabię, Clio, Punto i Corsę. Takiego upustu, gwarancji 3x5lat i wyposażenia w wersji Style za 56 400 zł u innych nie dostanę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 60 km/h bardzo dynamicznie przyspiesza. Szybciej na razie nie jechałam :)
5,0
Skrzynia biegów
Mam automat, więc ok.
5,0
Układ jezdny
Porusza się miękko. Kierownica tylko jakaś czuła.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze. Tylna szyba, jak to w samochodach segmentu B nieduża.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzeba jest na miejscu i pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zanim się nagrzeje to trochę trwa. Ale ogólnie dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No z przodu to ma tyle miejsca co w samochodach segmentu C np. Oktawia. Z tyłu jak to z tyłu koszykarz będzie miał kłopoty.
5,0
Wyciszenie
Do 50 km/h cicho. Też zależy ile gazu się doda. Jechałam z mama, która sie zapytała czy silnik jest włączony :) więc jednak cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No jeśli chodzi o spalanie to chyba komputer jeszcze nie posiada wszystkich danych, bo wskazuje mi 14.1 litra na 100 km. Więc dużo więcej niż podawano. Choć to automat i zima. Leję 98 na Statoil.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic lepszego na rynku samochodów segmentu B, za tą cenę, nie znalazłem.