Samochód dobry. Nie psuje się. Cena/jakości przy zakupie nowego najlepsza na rynku. Prosty w obsłudze i konserwacji. Do tej pory wszystko robiłem samemu a daleko mi do bycia mechanikiem. Komfort przeciętny. Mało miejsca dla kierowcy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na swoje parametry jest bardzo dobry. Jak się pokręci do tych 5 000 RPM to samochód całkiem fajnie przyśpiesza. Z racji pojemności szybko się zagrzewa co jest przydatne w zimie i redukuje zużycie paliwa na krótkich trasach.
3,0
Skrzynia biegów
Wliczając w ocenę skrzyni również sprzęgło to raczej przeciętnie. Trudno ruszyć bez szarpania.
4,0
Układ jezdny
Może być. Nie polecam za szybko wchodzić w zakręty, auto jest dramatycznie podsterowne. Staram się również nie jeździć szybciej niż 110-120 kmh. Przyczepność mocno spada.
Komfort
5,0
Widoczność
Super. Można parkować na centymetry bez żadnych czujników.
4,0
Ergonomia
Nic mi nie przeszkadza czyli spełnia wszystko spełnia swoje zadanie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie za dużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Do 80-90kmh jest OK, potem słabo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po pierwsze - komputer pokazuje 0,2-0,5 l/100km niż auto rzeczywiście spala. Poniżej moje obserwacje spalania wg wskazań komputera. Eco driving poza miastem bez korków, bez klimy gdzie średnia prędkość to ok. 70kmh da się osiągnąć ok. 4,2l/100km. Przy normalnej jeździe 90kmh + klima - 5,2 l/100km. Autostrada A4 na dystansie 170km, prędkość 110kmh - 5,6l. W zimie po mieście od 7 do 9 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
5/5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z ręcznym po 2 latach. Koszt naprawy 200zł. Odpryskujący lakier przy klamkach, koszt poprawek 600zł. To tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 78KM 57kW
[l/100km]