Wcześniej jeździłem Fiestą dieslem rocznik 2006. Auto awaryjne i przy i20 po prostu prymitywne. Pracuję jako PH także samochód mogę ocenić obiektywnie ponieważ spędzam w nim naprawdę sporo czasu. i20 ma dosyć plastikowe wnętrze ale jego walory użytkowe i ergonomia są wg. mnie na 5. Bardzo wygodne twarde fotele, prosta intuicyjna obsługa, dobra mechanika. Hyundai pozytywnie mnie zaskoczył.Naprawdę dobre auto. Myślę że lepsze od Skody którą jeżdzą moi koledzy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze jak na tą moc, zaskakująco dobry \"dół\" jak na 1.2. Gorzej z mocą powyżej 5000 obr/min. Dosyć zaskakująca charakterystyka ale ok!
4,0
Skrzynia biegów
Dobra ! Ale nie bardzo dobra, nie przepada za szybkim zmianami.
4,0
Układ jezdny
Dosyć sprężysty, precyzyjne prowadzenie, odczuwalne nierówności. Mnie taka charakterystyka odpowiada, lubię czuć auto !
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Prosto,przejrzyście i wygodnie. Siadasz i jedziesz bardzo dobrze !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimą ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, naprawdę jak na segment B bez zastrzeżeń, z tyłu ciaśniej, bagażnik spory.
4,0
Wyciszenie
Przyzwoite.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało!
4,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie/cena - średnio chociaż mnie to specjalnie nie interesuje :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
15 000km, samochód ok, zobaczymy jak będzie dalej. Średnio przejeżdżam 200 000km w 4 lata także będzie okazja ocenić ten samochód.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 78KM 57kW
[l/100km]