Szukaj

Oceny Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW 2012-2015

Podsumowanie 11 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
3,98
średnia ocena z 11 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
45%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW 2012-2015

4,7
~Santas
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Samochód użytkuje od 11 lat żona. To chyba najgorszy rodzaj eksploatacji kiedy autem jeździ kobieta i przejeżdża rocznie około 5-6 tyś km. Silnik praktycznie nigdy nie uzyskuje właściwej temperatury pracy bo trasa o długości 1,5km do sklepu i z powrotem to 90% przebiegu auta. Mimo tak ekstremalnych warunków motor trzyma się świetnie. To samo dotyczy karoserii która jest wyjątkowo odporna na korozję. Co do wnętrza i jakości wykonania to w...
4,6
~Mariusssz
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i 20 Lift 2013r 1.2 benz, 86KM, LPG. Po przejechaniu 120 tyś km po Warszawie. Spalanie LPG: Trasa 6-8L (100-110km/h) Miasto: 8-10L Plusy: 1. Oszczędny, niezawodny i bezobsługowy silnik. Rozrząd na łańcuchu (nie piszą nic o wymianie więc trzeba kontrolować stan zużycia, na teraz ok). Hydraulika zaworów (niezbędna do LPG). 2. Fabryczna instalacja gazowa, bezproblemowa i bardzo dobrej jakości. Przy przebiegu 120 tyś nie ma oznak...
3,2
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
To jest mój drugi wpis. Przejechałem autem 25500 km. Jest źle. Nikomu nie polecam. Co do mechaniki nie przyczepię się, bo trudno, żeby po 25kkm coś psuło, ale plastiki są chyba najgorsze z możliwych. Po 10000 km zaczęły skrzypieć plastiki przy konsoli centralnej i pod kierownicą. Po 15000 fotel kierowcy (bo tylko ten jest używany) i drzwi. Dzisiaj (po 25000 km) i20 przeszedł samego siebie. Zaczął skrzypieć dach! No k***, żeby podsufitka...
3,8
~SJ121
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Ogólnie oceniam to auto jako przeciętne. Jestem przedstawicielem, który dużo podróżuje po autostradach, a jak wiadomo samochody segmentu B nie są przeznaczone do takiej eksploatacji. Zarówno układ kierowniczy jak i silnik słabo radzą sobie przy prędkościach powyżej 120 km/h. Niemniej jednak jako auto do jazdy po mieście Hyundai I20 sprawdza się całkiem dobrze. Minusem w takiej eksploatacji na pewno będzie brak mocy przy niskich obrotach co...
4,7
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Jest to opinia początkowa, pierwsze wrażenia, które wraz z przejechanymi kilometrami będę uzupełniał. W standardzie otrzymujemy goły kluczyk bez alarmu, który wstyd wyciągnąć przed ludźmi, warto za niewielką dopłatą dobrać alarm i dorobić sobie u speców tzw. "scyzoryk" czyli składany kluczyk zintegrowany z pilotem alarmu, co wyjdzie nam zdecydowanie taniej niż taka opcja u dealera. Natknąłem się też na to, że aby odpalić musimy mieć...
4,3
~Mateusz
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Samochód wystarczająco zrywny do wyprzedzania choć oczywiście bestią nazwać go nie można. W moim przypadku gaz działał z delikatnym opóźnieniem co irytowało przy startowaniu. Reszta w normie jeśli chodzi o cenę w stosunku do jakości, choć błąd poduszek powietrznych wyskoczył po roku użytkowania.
Dziennik kosztów dla Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,4
~blindmen
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
25tyś i zaczeło się, zmienne fazy cykają a ASO "tak to jest" (Silnik)
3,8
~michalh53
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
3,9
~sanchoze
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Byly male zgrzyty z odpalaniem ale nie wiem do konca czy wine mozna zrzucic na silnik. (Silnik)
4,2
~Paweł
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting