Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres.
Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;)
Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana przełącznika kierunkowskazów/wycieraczek, naprawa automatu stopu.
No i blacha, największy chyba mankament i20 - okolice klamek drzwi dwukrotnie robione w serwisie (kupiony jeszcze na końcówce gwarancji), 3-4 lata później bąble znów wyszły. Tym razem również na klapie bagażnika.
Pali 6,3l/100km (średnia ze 100tys. km, tryb mieszany).
Dla dwóch osób bardzo wygodny. Jak na gabaryty i moc dobrze się jeździ po stromych i krętych drogach, sprawdzony na dłuższych i wymagających trasach (alpejskie/norweskie serpentyny).
Dla niezdecydowanych - polecam :)
Wrażenia
5,0
Silnik
78KM, więcej by nie zaszkodziło, ale wystarcza
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Blachę zżera rdza przy klamkach drzwi i klapy. Błąd fabryczny - takie cuda w i20 ze starych roczników działy się już po 2 latach użytkowania
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super. Kanapa nie wiem, bo nie używam ;)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 78KM 57kW
[l/100km]