Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Wojtek, 10 miesięcy temu
Silnik 1.0 MPI 67KM 49kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.0 MPI 67KM 49kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,64
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Oszczędny przestronny samochód.Na miasto ideał.Na trasie spalanie przy prędkości 80 km/h 4 litry
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik zrywnością nie grzeszy.Jest elastyczny.Do spokojnej nie nerwowej jazdy ok.Spalanie rewelacja .Na trasie 4.0 przy 80 km/h
5,0
Skrzynia biegów
Poprawili haczenie wstecznego z pierwszej generacji
4,0
Układ jezdny
W porównaniu z pierwszą generacją .Lepiej trzyma się drogi.Nie jest tak podatny na wiatr ja i 10 z 2008
4,0
Karoseria
Zobaczymy na razie 1000 km zrobione
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.Super lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko ok.Przełącznik pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepło już w aucie przejechaniu 3km
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja.W stosunku do gabarytów miejsca jest wystarczająco dużo.
4,0
Wyciszenie
Jest lepiej niż w pierwszej generacji.Ale nie jest cicho jak w katedrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo małe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi.Ale nie ma już tanich aut dla każdego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało przejechane kilometrów aby się wypowiadać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 67KM 49kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting