Cena przy silniku 1,2 i pakiecie Black Line stanowczo wykręcona za wysoko. Koszt dopłaty za klimatyzację to rozbój!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na takie autko dynamika (moc) i moment obrotowy więcej niż wystarczające.
5,0
Skrzynia biegów
Bałem się Hyundai - owskich skrzyni bo z precyzją zmiany biegów było w poprzednich modelach tak sobie, a w i10 miłe zaskoczenie. Wajcha chodzi jak w autach japońskich KRÓTKO - PRECYZYJNIE.
SZOK!
4,0
Układ jezdny
Wiadomo, że klasa A nie da super komfortu, ale i tu miła niespodzianka. Sprężyście , pewnie w zakrętach i tylko na krótkich poprzecznych nierównościach czuć, że samochodzik jest krótki.
Z fizyką się nie wygra.
Komfort
4,0
Widoczność
Wrażenie z jazdy - jak wyżej; jeżeli chodzi o ciszę w kabinie jest OK. Wyposażenie w wersjach standardowych - boli brak klimy.
XXI wiek wypada coś z tym zrobić. Konkurencja nie śpi i to co napędzało sprzedaż Hyundai tj dobre wyposażenie w rozsądnej cenie już gdzieś w marce zanika. Czyżby pazerność, chciwość i jeszcze inne złe rzeczy dopadły Koreańczyków?
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu jak u "Niemca", a może lepiej.
Na pewno o wiele ładniej niż a VW UP czy POLO. Widoczność we wszystkich kierunkach super i lusterka wsteczne duże.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność na dobrym poziomie, ale wiem, że może być lepiej.
Np w VW to wzór jak powinno wyglądać grzanie i chłodzenie kabiny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na A klasę to rewelacja. Nie ma na rynku malucha tak obszernego w środku jak i10. Tu Hyundai jest niepodzielnym panem i władcą.
Bagażnik,w porównaniu z konkurentami też spory posiada.
4,0
Wyciszenie
I tyle. Ani dobrze , ani źle po prostu na jazdę po mieście i krótkie trasy do 500km wystarcza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży koszt zakupu - minus
Dość drogi serwis gwarancyjny - minus
Niskie spalanie - plus
Tanie ubezpieczenie - plus
Na szczęście 5 lat gwarancji trochę rekompensuje koszty- plus
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeszcze raz wrócę do chciwości.
Podstawowa wersja w cenie OK.
Wersja z klimatyzacją (co stanowi właściwie teraz podstawę wyposażenia) stanowczo za wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 4000 km przebiegu to na razie nie mam o czum pisać.
Jak coś się będzie działo to natychmiast dopiszę informację.
Mam i30 od 6 lat i jeżeli i10 dorówna większemu bratu będzie dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj tym bardziej nic nie napiszę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 MPI 87KM 64kW
[l/100km]