Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 II Hatchback

Mgm, 8 lat temu
Silnik 1.25 MPI 87KM 64kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i10 II Hatchback 1.25 MPI 87KM 64kW 2015-2016 - Oceń swoje auto
4,31
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Cena przy silniku 1,2 i pakiecie Black Line stanowczo wykręcona za wysoko. Koszt dopłaty za klimatyzację to rozbój!
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na takie autko dynamika (moc) i moment obrotowy więcej niż wystarczające.
5,0
Skrzynia biegów
Bałem się Hyundai - owskich skrzyni bo z precyzją zmiany biegów było w poprzednich modelach tak sobie, a w i10 miłe zaskoczenie. Wajcha chodzi jak w autach japońskich KRÓTKO - PRECYZYJNIE. SZOK!
4,0
Układ jezdny
Wiadomo, że klasa A nie da super komfortu, ale i tu miła niespodzianka. Sprężyście , pewnie w zakrętach i tylko na krótkich poprzecznych nierównościach czuć, że samochodzik jest krótki. Z fizyką się nie wygra.
Komfort
4,0
Widoczność
Wrażenie z jazdy - jak wyżej; jeżeli chodzi o ciszę w kabinie jest OK. Wyposażenie w wersjach standardowych - boli brak klimy. XXI wiek wypada coś z tym zrobić. Konkurencja nie śpi i to co napędzało sprzedaż Hyundai tj dobre wyposażenie w rozsądnej cenie już gdzieś w marce zanika. Czyżby pazerność, chciwość i jeszcze inne złe rzeczy dopadły Koreańczyków?
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu jak u "Niemca", a może lepiej. Na pewno o wiele ładniej niż a VW UP czy POLO. Widoczność we wszystkich kierunkach super i lusterka wsteczne duże.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność na dobrym poziomie, ale wiem, że może być lepiej. Np w VW to wzór jak powinno wyglądać grzanie i chłodzenie kabiny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na A klasę to rewelacja. Nie ma na rynku malucha tak obszernego w środku jak i10. Tu Hyundai jest niepodzielnym panem i władcą. Bagażnik,w porównaniu z konkurentami też spory posiada.
4,0
Wyciszenie
I tyle. Ani dobrze , ani źle po prostu na jazdę po mieście i krótkie trasy do 500km wystarcza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży koszt zakupu - minus Dość drogi serwis gwarancyjny - minus Niskie spalanie - plus Tanie ubezpieczenie - plus Na szczęście 5 lat gwarancji trochę rekompensuje koszty- plus
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeszcze raz wrócę do chciwości. Podstawowa wersja w cenie OK. Wersja z klimatyzacją (co stanowi właściwie teraz podstawę wyposażenia) stanowczo za wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 4000 km przebiegu to na razie nie mam o czum pisać. Jak coś się będzie działo to natychmiast dopiszę informację. Mam i30 od 6 lat i jeżeli i10 dorówna większemu bratu będzie dobrze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj tym bardziej nic nie napiszę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.25 MPI 87KM 64kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 II Hatchback