Ocena kierowcy - Hyundai i10 II Hatchback Facelifting
fxx,
3 lata temu
Silnik 1.25 Kappa 87KM 64kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
2 tys. km
Okres użytkowania:
4 lata
4,57
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta).
Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa).
4 lata bez absolutnie żadnych problemów. Głównie używany przez żonę, ale sam chętnie wsiadam do niego na krótkie trasy (po przysłowiowe bułki).
Nie ma wrażenia "taniości" - jak w innych samochodach tego segmentu.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 Kappa 87KM 64kW
[l/100km]