Ocena kierowcy - Hyundai i10 II Hatchback Facelifting
Pavlik,
6 lat temu
Silnik 1.25 Kappa 87KM 64kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
17 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,36
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
To mój drugi i10 w rodzinie. Auto, podobnie jak poprzednie użytkuje żona. Widać duży postęp w porównaniu do poprzedniej wersji, podobnie jak w innych modelach hyundai-a. Ten jest dużo ładniejszy od poprzednika i wreszcie fajnie jeździ. Silnik 1.2 BEZ TURBO - rewelacja pod względem dynamiki i przede wszystkim spalania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna dynamika jak na takie autko i kapitalne spalanie. Autem jeździ kobieta, tylko po Warszawie i średnia wg kompa po roku eksploatacji... 6.0 l/100 km :) Kiedyś więcej palił mój stary maluch, a tu jest 87 KM.
4,0
Skrzynia biegów
czasem haczy wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Jest ok.
5,0
Karoseria
Ładne auto i funkcjonalne. Czego chcieć więcej?
Komfort
5,0
Widoczność
Mały to wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. W porównaniu do i10 pierwszej generacji brakuje możliwości regulacji pasów bezpieczeństwa. Mam wersję style.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu bym się trochę przyczepił. Manualna klimatyzacja mogła by mocniej pracować, ale to też niestety standard w małych samochodach. Irytuje trochę, że za każdym razem włącza się klima przy załączeniu wentylatora z nadmuchem na szybę. Trzeba to za każdym razem wyłączać klikając przycisk.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak małe auto - świetnie.
4,0
Wyciszenie
Poprawnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie :))))
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogło by być lepiej, ale konkurencja chyba jednak w tyle. Zwłaszcza niemiecka :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód kupiony z wyprzedaży rocznika i po 500 km padło najpierw jedno, a potem drugie łożysko Mc Phersona. Wymiana na gwarancji - podobno pierwszy przypadek w ASO. Po tej wymianie zaczęło coś pukać przy kręceniu kierownicą w prawo na parkingu, ale serwis nic nie znalazł. Pukało tylko w lecie przy dużych temperaturach. W końcu samo przestało i jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.25 Kappa 87KM 64kW
[l/100km]