Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 II Hatchback Facelifting

Sebastian, 3 lata temu
Silnik 1.0 Kappa 66KM 49kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Hyundai i10 II Hatchback Facelifting 1.0 Kappa 66KM 49kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
4,71
24% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Dosłownie staje w miejscu, 4 tarcze robią swoją robotę.
Przeniesienie napędu : Elastyczność, stabilność prowadzenia, ekonomicznosc
Inne : Przestronność, ilość miejsca w środku
5,0
Całokształt
I10 w wersji Comfort zamówiłem w czerwcu 2019, a odebrałem w październiku. Samochód wbrew pozorom oferuje dużo miejsca w środku. Silnik w danych technicznych wyglada słabo, jednak w praktyce jest wystarczający do sprawnego poruszania się i zadowala się 4.8l/100 - spodziewałem się większego spalania, także jestem pozytywnie zaskoczony. W środku dobrze spasowany bez metalowych powierzchni co jest dla mnie wielkim plusem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wbrew pozorom dobrze radzi sobie z samochodem, elastyczność na dobrym poziomie. Cichy na postoju i podczas jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia przez co nie trzeba co chwilę zmieniać biegów. Daje cztery gwiazdki bo ma jeden minus - wsteczny czasem nie chce wejść. Trzeba drugi raz wyprzęgliśmy bądź wrzucić np 1 bieg i dopiero wsteczny (ewentualnie metoda troglodyty na sile, której nie uznaje - bieg sam ma wskoczyć bez najmniejszego oporu)
5,0
Układ jezdny
Dobry promień skrętu, jak na segment A zapewnia dobry komfort resorowania, przy prędkościach 100 - 130km/g stabilnie i pewnie się prowadzi.
5,0
Karoseria
Samochód jest zbyt nowy aby cokolwiek napisać, czas pokaże czy korozja go dopadnie czy nie. 12 lat gwarancji na perforacje daje trochę spokoju ducha;)
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka oraz spore szyby zapewniają wzorową widoczność, w każdą stronę. Martwych stref praktycznie brak.
5,0
Ergonomia
Praktyczne uchwyty na napoje, wystarczająca ilość aby odłożyć wszystko co mam przy sobie, duży schowek, obsługa wszystkich funkcji jest pod ręka i w intuicyjnym miejscu. Prostota i pragmatyzm w najczystszej formie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby się szybciej nagrzewać przez co szybciej odparowywałyby boczne szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mając 183 cm wzrostu jest dużo miejsca, z tylu siadam sam za sobą także jest super. Jednak w moim odczuciu jest to samochód 2+2 i nie ma co tu wiele oczekiwać;(
3,0
Wyciszenie
Szum z nadkoli - niestety nie ma tam plastikowych wnęk, gola blacha w bagażniku. Tutaj czuć miejskie przeznaczenie i budzetowosc konstrukcji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie, tanie przeglądy w aso, prosta konstrukcja, w przypadku późniejszych napraw tanie części
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem zadowolony, kupiłbym ponownie ten samochód. Oczywiście niewiele więcej dokładając można kupić i20 czy i30 z wyprzedaży rocznika jednak gdy komuś zależy na niewielkim gabarycie i niskim spalaniu na krótkich odcinkach to jest bezkonkurencyjny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa, nie skrzypi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 Kappa 66KM 49kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 II Hatchback Facelifting